اطلاعات پزشکان کل کشور

 اطلاعات پزشکان کل کشور

فایل اطلاعات پزشکان کل کشور بصورت اکسل است و شامل نوع نام، نام خانوادگی، فعالیت، شماره همراه و تخصص، استان، وشهرستان میشود.

 این فایل دارای 148452 شماره موبایل و بیش از 148452 رکورد اطلاعاتی می باشد.

بانک اطلاعات پزشکان کل کشوردارای تخصص های زنان و زايمان، جراحي عمومي، بيماريهاي قلب و عروق، بيهوشي،  راديولوژي، بيماريهاي کودکان، علوم آزمايشگاهي، جراحي استخوان ومفاصل، چشم پزشکي، بيماريهاي پوست، ارتودانتيکس، آسيب شناسي، جراحي دهان وفک وصورت، بيماريهاي مغز و اعصاب و... میشود.

این فایل در سال 1398 بروز رسانی شده است.


چگونه با اطمینان خاطراز ما خرید کنید؟

منابع جمع آوری بانک های اطلاعاتی : مجلات و سایت های مربوطه

داشتن نماد اعتماد ملی


درصد صحیح بودن اطلاعات بیش از 70 % است و تقریبا 30امکان خطا دارد، لطفا با آگاهی کامل نسبت به خرید اطلاعات پزشکان کل کشور اقدام نمایید.

 

تفاوت طاها اس ام اس با پنل های دیگر چیست؟

طاها اس ام اس این فرصت را به شما میدهد که به هر اندازه بتوانید به طور موثر با شناسایی یک بازار به رقابت بپردازید و با یک برنامه بازاریابی، اطلاع رسانی خود را به یک بخش کوچکتر و یکپارچه ولی هدفمند تر از کل بازار متمرکز کنید. با تمرکز منابع بر یک بخش مخصوص مشتری، یک کسب و کار کوچک ممکن است بتواند بهتر از رقبای بزرگتر خود در خدمت یک بازار هدف قرار گیرد.

برای ارسال پیامک بانک شماره موبایل هدف شما به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و شما برای ارسال پیامک انبوه می توانید با خرید پنل های اس ام اس طاها از شماره ها استفاده نمایید.

پنل تستی

خرید پنل پیامکی

هدر نرفتن زمان تیم بازاریابی شما


بدون شک قبل از شروع و ایجاد هر کسب و کاری یکی از مواردی که به ذهن می رسد داشتن بانک اطلاعات بروز از مشتریان، مخاطبان و بازار هدف مورد نیاز شماست.


شما میتوانید برای بازاریابی تلفنی خود از کامل ترین و بروزترین بانک اطلاعات مشاغل سایت طاها جهت تبلیغات هدفمند و گسترده خود استفاده کنید.


همچنین با جستجوی صنف و شغل دلخواه در بالای صفحه اطلاعات آن قابل مشاهده می باشد.

جهت اطلاع از کد های تخفیف محصولات و بروزرسانی بانک ها به صفحه اینستاگرامی ما بپیوندید.